ارتجال

ارتجال

#جبهه اقدام-سند۲۰۳۰سند،ذلت و حقارت

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ

#جبهه_اقدام

سند 2030 سند ذلت و حقارت


مایک آدامز از فعالان و مبارزان معروف در زمینه بهداشت و تغذیه است. وی در انتقاد به سند ۲۰۳۰ طی مقاله‌ای با عنوان «رمزگشایی سند ۲۰۳۰ سازمان ملل متحد» در سایت خود نوشته است:


سند ۲۰۳۰ چیزی به‌جز تفوق دولت جهانی بر تمامی ملت‌ها در سرتاسر کره زمین نیست. اهداف این سند چیزی بیش از کلمات کد دار به عنوان دستور کار برای یک دولت-شرکت فاشیست نیست که بشریت را در یک چرخه تباهی از فقر زندانی کند درحالی‌که بیشتر شرکت‌های جهانی قدرتمند دنیا مانند مونسانتو و Du Pont  را غنی‌تر می‌کند.


مایک آدامز می‌گوید: من برای کمک به بیدار شدن بشریت تصمیم گرفتم که ترجمه واقعی اهداف ۱۷ گانه سند ۲۰۳۰ را بیان کنم تا خوانندگان شناخت پیدا کنند که واقعاً این سند، ما را به چه چیزی فرامی‌خواند؟

ادامه را در لینک زیر بخوانید

http://yon.ir/9JYib


گزارش سازمان ملل متحد از مشارکت ایران در سند ۲۰۳۰


سازمان ملل طی گزارشی آورده است: ایران شرکت فعالی در تنظیم سند توسعه بعد از ۲۰۱۵ داشته است و دولت ایران روند بررسی و اصلاح مؤسسات موجود را متعهد شد. دستور ویژه‌ای که به مرکز آمار ایران داده شد تهیه گزارش با آمار معتبر و انطباق با شاخص‌های اس.دی.جی. بود. در هر وزارتخانه‌ای در ایران مسئولی برای یک یا چند هدف که به آن مربوط است مشخص شد و برای رسیدن به اهداف ۱۷ گانه اس.دی.جی. «کمیته ملی توسعه پایدار»، با شرکت‌های بزرگ ارتباط برقرار کردیم که ورودی‌هایی را برای جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.


ایران در نظر دارد که مکانیزم همکاری با ما را به وجود آورد تا سازوکار و بومی‌سازی با یک روش انضباطی فی‌مابین انجام شود.


sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی