ارتجال

ارتجال

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

#جبهه_اقدام

#اینفوگراف

#اینفوگراف_صهیون_گرام

نخستین مجموعه از سری مجموعه های "اینفوگراف صهیون گرام"

با موضوع #تلگرام صهیونیستی

jebheeqdam.ir/node/302


برای دریافت رایگان تصاویر در سایز اصلی و استفاده از آنها در همایش ها و سخنرانی ها کلیک کنید.


🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی در سروش

sapp.ir/jebheeqdam


انتشار مطالب با ذکر لینک کانال مجاز است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۶
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام

#تفکرانه

🔶️تیترهای انقلابی کیهان خلاف امنیت ملی است یا جاسوسی رسمی توییتر از کاربران ایرانی؟!


🔸️وزیر ارتباطات آقای جهرمی در اظهار فضلی بیان داشته اند: "فیلترینگ توییتر مربوط به حوزه امنیت ملی است."

🔹️باید بگویم که بله! دقیقا! #توییتر بدون فیلتر، امنیت ملی کشور را به مخاطره می اندازد و رفع فیلتر این جاسوسخانه ی #صهیونیستی، خطایی بزرگ است و می توان از آن به هدیه دولت به سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی نام برد.

اما مسئولان دولت فخیمه، فقط تیترهای انقلابی #کیهان در دفاع از مردم مظلوم #یمن و برضد رژیم آل سعود را برای امنیت ملی خطرناک می دانند!!!


⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی در سروش

sapp.ir/jebheeqdam


انتشار مطالب کانال با ذکر منبع مجاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۳
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام

#سایت_جبهه_اقدام


در بخش اندیشکده راهبردی، مطالبی مهم در مورد شناخت دشمن و شیوه برخورد با دشمن ارائه می شود.

http://jebheeqdam.ir/think_tank

با ما در #سایت_جبهه_اقدام همراه باشید.

⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی در سروش

sapp.ir/jebheeqdam

انتشار مطالب کانال با ذکر آدرس کانال مجاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۱
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام 

در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید...

چرا که حتی اگر هم ببرید باز به هم به نفع اوست...


✳✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

http://sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۰
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام 

فعالیت در جنگ افزارهای اینترنتی_صهیونیستی یعنی حرکت در فضای تاریک و ناامن زمین دشمن!

ما هیچ ابزاری برای کنترل زمین دشمن، در اختیار نداریم...


✳✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

http://sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۲۶
ERTEJAL ERTEJALI

یکی از اعضای جبهه اقدام در یاد داشتی بیان داشت:

تسلط بهائیت از طریق سند 2030

حذف دین، جهاد و شهادت
اگر ملت را از ایمانش تهی بکنند؛ مثل این است که زره را در میدان جنگ از تن او بیرون آورده باشند. اگر مردم یک کشور را از غرور ملی و احساس مناعت و ایستادگی و استقامت تهیدست کنند، آن ها را در مقابل دشمن خلع سلاح کرده اند.

به گزارش جبهه اقدام؛ مگذار که زه کند کمان را      دشمن که به تیر می توان دوخت (سعدی)

امام خمینی روحی فداه فرموده اند: «کشور ما چنان سیلی ای به صورت قدرت های بزرگ و ریشه های فساد آن ها زده است که آن ها از جا نمی نشینند؛ مگر آنکه کشور را به فساد بکشند!» (2/11/59)

متأسفانه حقایق گویای این است که تمام تلاش دولت یازدهم و دوازدهم بر راضی کردن غرب استوار است و در این مسیر به قدری افراطی عمل کرده اند که تمام دستاوردهای انقلاب را در معرض نابودی قرار داده اند. یکی از دستاوردها و هدف های انقلاب، مسئله استقلال است که سند 2030 استقلال کشور در زمینه آموزش و پرورش را زیر سؤال می برد. سؤال اساسی این است که وقتی اسناد بالادستی با ارزشی موجود است، چرا باید در تربیت نسل های آینده کشور به یونسکو و کشورهای سلطه گر غرب وابسته باشیم؟! آیا کشورهایی که تمام توان و امکانات خود را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرند، قابل اعتماد هستند؟! حتی اگر به فرض محال این کشورها خیرخواه ما باشند، آیا خودمان توان اداره ی آموزش و پرورش را نداریم؟! به فرموده ی مقام معظم رهبری «آموزش و پرورش، منبع حیات برای جامعه است.» به راستی هدف دولت از به خطر انداختن منبع حیات جامعه چیست؟!  و در این مسیر چه سودی عاید دولت می شود که تمام توان خود را در دفاع از سندی به کار می گیرد که بند بند آن دارای نواقص و منافذی است که کیان نظام را مورد تهدید قرار می دهد و برآمده از برنامه ی توطئه ی مشترک تیمی از عناصر انگلیسی و بهائی است؟! این تیم پیش تر در اندیشکده لگام لندن، زمینه ی تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلط بر سه حوزه ی «آموزش»، «تربیت معلم» و «محتوای درسی» اعلام کرده بود. تسلط بهائیت از طریق سند 2030 بر محتوای درسی تا جایی پیش رفته که مسائل مربوط به جهاد و شهادت، به بهانه ی مبارزه با خشم و خشونت، از کتب درسی و معارف حذف شده است. نمونه ی آن حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی پایه ی ابتدائی است. با حذف جهاد و شهادت، مقاومت کشور را نشانه گرفته اند. دشمن به خوبی می داند که روحیه ی شهادت طلبی، موجب پیروزی جنگ تحمیلی هشت ساله شد و اکنون هم رزمندگان مدافع حرم که تربیت یافته با درس شهید فهمیده هستند، کیلومترها بیرون از مرزهای کشور در حال مقاومت و دفاع از ارزش های اسلام هستند و به خاری در چشمان حامیان داعش تبدیل شده اند. «فرهنگ، مبدأ همه ی خوشبختی ها و بدبختی های ملت است. اگر فرهنگ ناصالح شد، این جوان هایی که تربیت می شوند به این تربیت های فرهنگ ناصالح، این ها در آتیه فساد ایجاد می کنند. فرهنگ استعماری، جوان استعماری تحویل مملکت می دهد.» امام خمینی روحی فداه(19/10/56)

نوشته اند اراجیف "بیست، سی" صفحه/ بناست آن را در کار ما ملاک کنند

تو ای شهید! ببین جای عشق می خواهند/ چه چیزهایی را وجه اشتراک کنند (رها)

می توان تأثیر آشکار فضای مجازی را نیز در تغییر نگرش برخی افراد ساده لوح و غرب زده در مورد ارزش و اهمیت جهاد و شهادت مشاهده کرد. وقتی شهادت شهید حججی دنیا را متحول کرد، برخی در برابر این شهادت سکوت اختیار کردند و برخی با حامیان داعش هم صدا شدند و دفاع مدافعان حرم را زیر سؤال بردند! وقتی مسیر نفوذ دیدگاه غربی در رابطه با حذف دین و جهاد و شهادت از طریق شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مثل تلگرام، اینستاگرام و... باز باشد، سرنوشت جمهوری اسلامی ایران، در نهایت به سلطه ی سلطه گران غربی ختم می شود. «(اگر) ملت را از ایمانش تهی بکنند؛ مثل این است که زره را در میدان جنگ از تن او بیرون آورده باشند. اگر مردم یک کشور را از غرور ملی و احساس مناعت و ایستادگی و استقامت تهیدست کنند، آن ها را در مقابل دشمن خلع سلاح کرده اند. این ها سلاح معنوی دشمن است. نباید کسانی جهاد و شهادت را تحقیر و باورهای دینی مردم را انکار کنند و مورد تشکیک قرار دهند. نباید دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارند و تحقیر کنند.» (امام خامنه ای مد ظله العالی، 15/4/83)

ادامه دارد...

اسماء حسن نژاد؛ فعال فضای مجازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۲۳
ERTEJAL ERTEJALI

 یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:

نفوذ؛ مؤثرترین روش
از چه روست که چهل میلیون ایرانی خواب‌آلود و سرخوش ترجیح داده‌اند در ازای چند استیکر و آپشن نرم افزاری (!)، دروازه‌های امنیت کل کشور را به‌سوی صهیونیست ها باز کنند تا اسب تروای دشمن دوباره کشور را بدون هزینه فتح کند و سپس سربازان از دل آن خارج شده و قتل‌عام خود را آغاز کنند؛ و بعد خشایارشاه و کوروش و سایر یاران نفوذی و مخلص خود را "کبیر" بخوانند و تاریخ ما را برای نوادگان‌مان از نو بنویسند! بله... مقدمه این داستان مدتهاست نوشته شده است! زمانی که از ترس مبارزه با دشمن، به یکباره از میان گزینه‌های خشن روی میز دشمن، گزینه مرگ آرام و بی‌‌درد "نفوذ" رای و انتخاب نهایی آنها شد!!

به گزارش جبهه اقدام؛ لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا؛ مسلماً یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‌اند، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت. ﴿سوره مبارکه مائده، آیه ٨٢﴾

برخلاف آنچه تاریخ‌نویسان غربی و غرب‌زده دهه‌هاست تلاش در پنهان کردن آن داشته‌اند، بررسی‌های تاریخی اخیر پژوهشگران علوم انسانی و تاریخ نشان می‌دهد که دشمنی صهیونیست‌ها با ایرانیان ریشه در اعماق تاریخ داشته و یکی از سرزمین‌هایی که در رویای ایشان از همان ابتدا در پی تسلط بر آن و اشغال آن بوده‌اند سرزمین پهناور و استراتژیک ایران بوده‌ است. اما نکته جالب اینجاست که آنها برای دستیابی به این تسلط همواره از راهکارهای موذیانه مانند جنگ سرد، جنگ نیابتی و از همه پیچیده‌تر "نفوذ" استفاده کرده‌اند و هرگز به حمله نظامی اقدام ننموده اند و تا وقتی که از نقاط ضعف ما مطلع و مطمئن نشده‌اند اصلا دست به اسلحه نزده‌ و نخواهند زد!

در واقع، به‌عنوان بهترین و بی‌خطرترین اما ارزان‌ترین روش، "نفوذ" همیشه بهترین ابزار مورد استفاده صهیونیست بوده است. از نفوذ در دربار خشایارشاه وابسته و خودپرست و در نهایت قتل‌عام هفتاد و هفت هزار (در برخی منابع: پانصد هزار) زن و مرد و کودک ایرانی به دست اِستر و مُردخای در چند هزار سال پیش، تا نفوذ در میان فلسطینی‌ها و در نهایت اشغال اراضی آنها در قرن حاضر، نمونه‌های دیده شده و اثبات شده‌ای از استفاده صهیونیست از این ابزار است.

جالب اینجاست که صهیونیسم با نفوذ در متون تاریخی کشورمان و با همان ابزار نفوذ توانست تا سال‌ها پرونده ننگین قتل‌عام اجداد ایرانیان را به پدیده‌ای مقدس برای فرزندان همان ایرانیان تبدیل کند! و برگزاری مراسم یادبود ایرانی‌کُشی (جشن پوریم) نماد این واقعه است!... 

آنها برای پنهان‌کردن جنایت خود و سرپوش گذاشتن به نفوذ فیزیکی خود به خاک ایران، از کوروش که پادشاهی گمنام در تاریخ پر عظمت ایران بود چنان اسطوره‌سازی کردند که حتی برخی احتمال دادند چه بسا وی از پیامبران الهی بوده است! در حالیکه کوروش آنقدر شاه ناشناخته‌ای بوده است که حتی «فردوسی بزرگ» که در شاهنامه خود که از فریدون‌ضحاک‌کش، بزرگمهر خردمند و یکتاپرست و دیگر نام‌آوران تاریخ ایران نام برده، این نام را بر روی یکی از سربازان ایرانی شاهنامه هم نگذاشته است تا آن را جاودان نگه دارد (!) چه برسد از وی با شعر و بیتی یاد کند. حال آنکه در نسخه های جدید تورات از وی صراحتاً به عنوان ناجی صهیونیست‌ها نام برده شده است! پس روشن است که "کوروش کبیر" هم‌ ذاتاً اختراع صهیونیست‌هاست، همانگونه که اخیرا هم سران رژیم اشغالگر قدس، کوروش را صراحتا صهیونیست می‌خوانند نه یک ایرانی!

افزون بر نام وی که یک نام عیلامی است، شواهد بسیاری توسط مورخان نیز وابستگی کوروش و خشایارشاه به بیگانگان و به ویژه یهودیان را نشان داده است. نفوذ صهیونیست در میان صفحات تاریخ ایران منجر شد تا سالهای سال ایرانیان بر سر قبر قاتلانِ اجداد خود (استر و مردخای) حرم و بارگاه ساخته و به عنوان امامزاده آنها را تقدیس ‌کردند!

البته پیدایش و رشد رسانه‌ها و ثبت وقایع تاریخی به‌صورت فیلم و عکس و متن مانع از این شد که آنها بتوانند تاریخ فلسطین را نیز کاملا به نفع خود تغییر دهند. با وجود این، موفقیت‌هایی که صهیونیسم در طول تاریخ با کاربرد این ابزار ساده و بی هزینه یعنی "نفوذ" به‌دست آورده، این ابزار را به‌عنوان کارآمدترین و راهبردی‌ترین ابزار وی در آورده است. در واقع، با توجه به تلاش مداوم صهیونیست‌ها برای نفوذ خاموش و بی‌صدا، اما به شدت سطه‌جویانه، در سازوکارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی_اجتماعی ملت‌ها و کشورها، تشبیه ساده حضرت امام از ایشان، یعنی غده سرطانی تشبیه بسیار هوشمندانه‌ای است.

البته امروز دیگر ابزار نفوذ بسیار متفاوت و پیچیده‌تر شده است. استر و مردخای که زمانی باعث مرگ خاموش هفتاد و هفت هزار (یا شاید پانصد هزار) ایرانی شدند، جای خود را به نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی (مانند تلگرام، اینستاگرام، ویسپی، فیسبوک، توییتر، گوگل، مایکروسافت و...) داده‌اند که دست‌کم تاکنون مرگ فکری بیش از چهل میلیون مخاطب ایرانی را در پی داشته است که پیامد آن را در مهمترین واقعه بهار 1396 دیدیم!

دیگر بر کسی پوشیده نیست که صهیونیست‌ها گردانندگان و سهامداران اصلی این شبکه‌های اجتماعی هستند و افکارسنجی و مدیریت افکار مردم را به نفع دستیابی به منافع و آرای خود در اختیار دارند. برخلاف گذشته که جهالت مردم دروازه‌های شهر را برای نفوذ اسب تروا باز می‌کرد تا آنها تاریخ کشور را به‌نفع قوم خود از نو بنویسند، امروزه یک کودک 10 ساله هم می‌تواند با یک جستجوی ساده به‌ راحتی هویت صهیونیستی تک تک سران این شرکت‌‌ها و نقشه نفوذ آنها را آشکار کند. با این حال می‌بینیم که چهل میلیون ایرانی خواب‌آلود و سرخوش ترجیح داده‌اند در ازای چند استیکر و آپشن نرم افزاری (!)، دروازه‌های امنیت کل کشور را به‌سوی صهیونیست ها باز کنند تا اسب تروای دشمن دوباره کشور را بدون هزینه فتح کند و سپس سربازان از دل آن خارج شده و  قتل‌عام خود را آغاز کنند و بعد خشایارشاه و کوروش و سایر یاران نفوذی و مخلص خود را "کبیر" بخوانند و تاریخ ما را برای نوادگان‌مان از نو بنویسند! بله... مقدمه این داستان مدتهاست نوشته شده است! زمانی که از ترس مبارزه با دشمن، به یکباره از میان گزینه‌های خشن روی میز دشمن، گزینه مرگ آرام و بی‌‌درد "نفوذ" رای و انتخاب نهایی آنها شد!!

اما اکنون عده ای در حال نوشتن مابقی این داستان تلخ هستند! چه‌کسانی!؟ خشایارشاه‌هایی که جامه فریدون‌های ضحاک‌کش را از تن برون کرده تا جامه ریای دین‌داری‌هایِ مردخای‌پسند بر تن کنند و سلطنت به راه اندازند!! چه‌کسانی!؟ همان‌های که ترازوی عدالت‌ را به نفع شاهزادگان تعادل بخشیده‌اند!! چه‌کسانی!؟ همان‌هایی که پارچه سبز جنبش‌شان دیگر تنها به قبر مردخای و استر قداست نمی بخشد! چه‌کسانی!؟ همان‌هایی که پارچه سبز جنبش نامقدس خود را این بار بر روی تلگرام و امثال آن کرده‌اند و بالای سر آنها حاجت‌های دنیای بی خدای خود را می‌طلبند! و سوار بر اسب نفوذ تلگرام به مرزهای باور و شکوه یک ملت تازی‌وار می‌تازند! تا نوادگان مردخای و استر شنوندگان رازهای مگویِ یک ملت از سرگذشت تا سرنوشت اش باشند! کار به جایی رسیده است که اکنون دیگر نوادگان مردخای و استر به‌ خوبی می‌دانند که هر ایرانی کجا و چرا چه می‌پوشد، چه می‌خورد، چه می‌گوید و چگونه فکر میکند!!! و دیگر حال نوادگان استر و مردخای در هر ساعت از شبانه روز که می‌توانند به راحتی به هر ایرانی بگویند کجا و چرا چه بپوشد، چه بخورد، چه بگوید و چگونه فکر کند! خلاصه همه چیز دیگر تحت پوشش نفوذ نوادگان استر و مردخای و خشایارشاه‌هاست!

و در اینجاست که باید گفت قطعا اگر ملت با همین فرمان پیش بروند، آیندگان درباره آن بخش از تاریخ حتما خواهند گفت چه سرنوشت شرم‌آور و اسف باری!... چند بچه صهیونیست، سوار بر چند خشایارشاه، حدود چهل میلیون ایرانی را به فقط به عشق چند استیکر باب اسفنجی و آپشن نرم‌افزاری وادار کردند تا یک کشور هشتاد میلیونی را نابود کنند!...

پناه بر خدا از اسب تروا‌ها و خفتگان مست، از خشایارشاه خودپرست و از استر و مردخای‌های پَست...

ن. صمدی؛ فعال فضای مجازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۱۲
ERTEJAL ERTEJALI