ارتجال

ارتجال

۴۹ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

استفاده از تلگرام؛ تبعیت از دشمن! (گزارش خبری سومین نشست جبهه اقدام)


سومین نشست جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی) و اولین جلسه واحد برادران، در مهرماه 95 در حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه در شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید. در این راستا، چهار جلسه با سخنرانی آقای سیدمقداد صادقی، تحلیل گر ارشد فضای مجازی تشکیل شد.


جلسه اول با حضور اساتید و کادر مدیریتی حوزه علمیه المهدیعجل الله تعالی فرجه بیدگل شکل گرفت. در این برنامه آقای صادقی به بیان راهکار مقابله با نجس افزار صهیونیستی تلگرام پرداختند. ایشان تاکید کردند: "اولین ضربه به صهیونیست هاخروج از تلگرام است. و بعد برای حضور فعال در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی، باید در زمین طراحی شده از سوی خود و باقواعد خودمان بازی کنیم. الان بحمدالله نرم افزارهای خوب داخلیاز قبیل سلام، سروش، لنزور، نسیم، ویسگون و... طراحی شده اندکه حضور اساتید و طلاب محترم در این فضاها بسیار موثر وراهبردی بوده و اساتید محترم می توانند با حضور فعال خود، درجهت تقویت اعتقادات جامعه نقش بی بدیلی داشته باشند."


جلسه دوم و سوم با فعالان فرهنگی حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا سلام الله علیها و حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه به صورت جداگانه برگزار گردید. در این دو جلسه به تبیین اجمالی ماهیت تلگرام پرداخته شد و قسمت اعظم جلسه به پرسش وپاسخ حول شبهات موجود درباره تلگرام و فضای مجازی اختصاص یافت.


جلسه چهارم با حضور عموم طلاب و مبلغان حوزه علمیه المهدیعجل الله تعالی فرجه در ساعت 19 برگزار گردید. در این جلسه که با بیانات شیوای آقای صادقی، رنگ و بوی خاصی گرفته بود، ایشان به مساله بسیار با اهمیت جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن پرداختند. در این راستا ایشان با معرفی بنیاد مرزهای الکترونیکی (EFF) یا همان (Electronic Frontier Foundation) و همچنین گروه موسوم به اصل 19 (ASL18) و پیشنهاد این جاسوسان صهیونیست به مردم ایران مبنی بر استفاده از تلگرام، تاکید کردند که استفاده از تلگرام تبعیت از دشمن محسوب می شود و طبق صریح آیات قرآن حرام است.


در ادامه این جلسه آقای صادقی به معرفی پاول دروف مالک بی دین و ضد خدای تلگرام پرداختند و با یادآوری مسائل اعتقادی بیان داشتند که: "غیرت دینی افراد باید مانع سود رسانی و مشهور کردن شخصی شود که خداوند و انبیاء الهی را به سخره گرفته است." درادامه این بیانات، سخنران محترم، پروژه پشت پرده تلگرام یعنی "قلعه دیجیتال" و سرمایه گذار صهیونیست آن یعنی میخائیل میری لاشویلی را به تفضیل معرفی نمودند.


در پایان این جلسه که در حدود سه ساعت به طول انجامید آقای صادقی، به معرفی جبهه اقدام، ماهیت آن و فعالیت های انجام شده پرداختند و از علاقمندان به فعالیت در واحد برادران دعوت به عمل آوردند تا ضمن فعالیت در فضای مجازی، ندای امام خامنه ایرا لبیک گفته و با دشمن ستیزی به خیر دنیا و آخرت دست یابند.


والسلام علی من اتبع الهدی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۳
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۱
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۶:۱۰
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۶:۰۹
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۶:۰۸
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۶:۰۶
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۳۵
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۳۵
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۳۴
ERTEJAL ERTEJALI

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۳۲
ERTEJAL ERTEJALI