ارتجال

ارتجال

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

#جبهه_اقدام 

#مرجعیت_و_فضای_مجازی_تلگرام

✳✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

http://sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۲
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام 

#مرجعیت_و_فضای_مجازی_تلگرام

✳✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

http://sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۹
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام 

#مرجعیت_و_فضای_مجازی_تلگرام

✳✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

http://sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۷
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام

بزرگواران عنایت داشته باشند که این مقالات از جناب آقای سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی بر پایه بسیاری از روشنگری ها در کشور و در سطح کلان"مجلس شورای اسلامی", تعین مصادیق مجرمانه و.... عرضه شده است، لذا از بزرگواران تقاضا داریم دلسوزانه و در جهت خدمت به انقلاب و ولایت مطالعه بفرمایند.

🌷🌷🌷🌷

مقالات هشتگانه ایشان در مورد تلگرام👇👇👇

۱)تلگرام محصول مشترک BND, MI6, Mossad

http://jebheeqdam.ir/node/272

🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 

۲) تلگرام تکاور اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی

http://jebheeqdam.ir/user/260

🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 

۳) تلگرام خروجی قلعه دیجیتال آژانس امنیت ملی آمریکا    رد پای آژانس امنیت ملی آمریکا در مدیریت تلگرام صهیونیستی

http://jebheeqdam.ir/node/274

🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 

۴) قلعه دیجیتال تلگرام و مدیریت غول های جاسوسی جهان

http://jebheeqdam.ir/user/260

🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 

۵) آژانس امنیت ملی آمریکا موسس تلگرام صهیونیستی

http://jebheeqdam.ir/node/278

🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 

۶) تلگرام صهیونیستی باید فیلتر شود

http://jebheeqdam.ir/node/282

🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 🇮 🇷 

۷)راز برلین و تلگرام صهیونیستی

http://www.dana.ir/news/1203945.html/%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C

۸)دروغی به نام تلگرام روسی 

مقاله هفتم

http://www.dana.ir/News/527462.html 

🔹🔹🔹🔹

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی 

sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

#نشر_حداکثری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۴
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام

حضرت علی علیه السلام، در جریان جنگ جمل در پاسخ فردى که پرسید :

چطور ممکن است این همه مخالفان تو که اکثریت را تشکیل مى دهند بر باطل باشند؟

 حضرت فرمود :

فقال له علی (علیه السلام) : یَا حار إنک ملبوس علیک، إن الحق والباطل لا یعرفان بأقدار الرجال، اعرف الحق تعرف أهله، واعرف الباطل تعرف من أتاه .

«حق و باطل را با تعداد پیروان آن نمى توان شناخت.

 حق را بشناس، سپس اهل آن را خواهى شناخت.

 باطل را بشناس، آنگاه اهل آن را خواهى شناخت».


آیا حضور میلیونی مردم در نرم افزارهای صهیونیستی (تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و...) به معنای مشروعیت آنهاست؟


❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۲
ERTEJAL ERTEJALI

عزت جمهوری اسلامی در فضای مجازی در گرو راه اندازی شبکه ملی اطلاعات

تسامح و تساهل دولتمردان!
عالیجنابان! با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی، چرا باید فضای مجازی ایران اسلامی تحت سیطره ی جاسوسکده های صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام با محتوایی مستهجن، فاسد و ضد خدا باشد؟!! چگونه اجازه می دهید کشوری مثل ایران که در زمینه های انرژی هسته ای، پزشکی و ساخت موشک بالستیک نقطه زن و... خود کفاست، این چنین اسیر و برده اینترنت نجس آمریکایی و ملحقات ضد دینی آن باشد؟! آیا حمایت از نخبگان در حوزه فناوری اطلاعات و تقویت زیر ساخت ها و شبکه های اجتماعی بومی از وظایف مبرهن شما نیست؟!

به گزارش جبهه اقدام؛ «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ » و هر آنچه می توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید.1

از آنجایی که اسلام، خواهان حفظ عزت و سربلندی جوامع اسلامی در بین سایر جوامع است، خودکفایی و تأمین نیازهای این جوامع را یکی از راه های مقابله با نفوذ و تهدیدات دشمن می داند. چرا که در بسیاری از موارد وابستگی اقتصادی، استقلال سیاسی و فرهنگی کشورهای اسلامی را نیز تحت تاثیر نفوذ استکبار جهانی قرار خواهد داد. شهید نواب صفوی برای حفظ استقلال می فرماید: "اگر کاشتن گندم بر پشت بام خانه ها، رفع احتیاج از بیگانه می کند بهتر است به آن کار اقدام کنی؛ نه اینکه دست گدایی به سوی دشمنان اسلام دراز کنی...!"2 عدم استقلال در فضای مجازی و بی توجهی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، باعث شده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اذهان، افکار و فرهنگ ملت ما را مورد هدف قرار دهند و این فضا را کاملا تحت مدیریت و سلطه خود بگیرند!

 امروز وضعیت اسفناک کشور ما در فضای مجازی به مانند برده ای است که بی اراده و اختیار محکوم به خدمت رسانی به خونخوارترین دشمنان بشریت است!! بر همین اساس و طبق اصل 153 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر گونه قراردادی که موجب سلطه بیگانگان بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگ، ارتش و دیگر شئون کشور شود ممنوع اعلام شده است.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین کشور می فرمایند: "امروز فضای مجازی مخصوص ما که نیست، همه دنیا امروز درگیرند با فضای مجازی؛ کشورهایی که شبکه ملی اطلاعات درست کرده اند و (فضای مجازی را) کنترل کرده اند به نفع خودشان و به نفع ارزش های مورد نظر خودشان، یکی دو تا نیستند. بهترین کشورها، قوی ترین کشورها در این زمینه ها خط قرمز دارند؛ خیلی از بخش های فضای مجازی اعزام شده از سوی آمریکا و دستگاه های پشت سر و پشت صحنه این قضیه را راه نمی دهند، کنترل می کنند. ما هم کنترل کنیم، این کنترل کردن معنایش این نیست که ما ملت را از فضای مجازی محروم کنیم؛ نه، معنایش این نیست."3

آیا مسئولین تصور می کنند کنترل فضای مجازی به معنای مسامحه در برابر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است؟! به طوری که پس از گذشت سال ها همچنان این فضا تحت مدیریت و سیطره دولت های صهیونیستی اداره شود و شهروندان ایرانی و مسلمان تحت نفوذ و سیطره صهیونیسم جهانی باشند؟!

آیا مسئولین نمی دانند شبکه ملی اطلاعات با توجه به اینکه موجب افزایش سرعت خدمات دهی در فضای مجازی می شود، می تواند تأثیرات مثبتی بر سرعت توسعه نرم افزارهای بومی و ملی نیز داشته باشد؟! آیا جناب وزیر ارتباطات نمی دانند راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در ضمن اینکه باعث بی نیازی از خرید بی رویه پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی می شود، فرصت اشتغال زایی را برای جوانان ایرانی فراهم می سازد؟ آیا راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که موجب افزایش سرعت اینترنت، کاهش هزینه ها، ایجاد محیطی امن و سالم، دفع نفوذ و اشراف اطلاعاتی سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی می شود از حقوق اساسی و مسلم هر شهروند مسلمان و ایرانی نیست؟! مبادا آقایان مسئول موافق شیوع جرائم سایبری هستند(!) و نمی توانند از سود سرشاری که از طریق دلالی پهنای باند و فروش اطلاعات کاربران به جیب خودشان و دولت های صهیونیستی سرازیر می شود چشم پوشی کنند؟!!

متأسفانه در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا پس از افشاگری های ادوارد اسنودن در خصوص جاسوسی سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، تدابیر خاص امنیتی در فضای مجازی کشورشان در نظر گرفته اند و متعاقباً شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کرده اند، مسئولین کشور ما در حال رد و بدل کردن توئیت با عناصر مزدور و بی مقدار صهیونیستی هم چون پاول دروف هستند!!! به عنوان نمونه "اوباما در سال 2016 برای تأمین امنیت آمریکا در فضای مجازی بودجه ای معادل 19 میلیارد دلار را از کنگره تقاضا کرده بود."4 کشورهای آمریکا، کره جنوبی، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس نیز شبکه ملی اطلاعات را طبق قوانین و فرهنگ ملی و بومی خودشان طراحی کرده و در اختیار مردم قرار داده اند. "در این بین کشور کره جنوبی با پر سرعت ترین اینترنت در دنیا، (80 درصد پهنای باند) در رتبه نخست قرار دارد. در کشور های دیگری نیز مثل کره شمالی، چین، آلمان، استرالیا، برزیل، هند (شبکه ای به نام شبکه سلامت) ساخته شده است و بحرین و کویت نیز از شبکه ملی اطلاعات بهره مند هستند."5

آری! تمامی این کشورها قوانین فیلترینگ را نیز برای حفظ امنیت کاربران و صیانت از چارچوب های سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، مقابله با نفوذگران خارجی و تروریسم، عدم دسترسی کودکان به محتوای مستهجن و هرزه نگاری و جلوگیری از نشر مطالب نژاد پرستانه و... به صورت کاملا جدی پیگیری می کنند. اما فضای مجازی ایران اسلامی، به دلیل بی توجهی و غفلت در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، جولانگاه جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی چون تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و... شده است که با تمام قوا، لطمات و ضربات سختی به اعتقادات، فرهنگ، اخلاق و امنیت مردم وارد کرده اند! و این نفوذ در فضای مجازی افسار گسیخته تا جایی ادامه یافته است که معاون دادستان نیز اعلام می کند: "هشت هزار کانال تلگرامی مجرمانه علیه امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران و علیه مقدسات و هویت ملی، دینی و فرهنگی مردم مشغول فعالیت هستند. حتی عملیات تروریستی داعش علیه مجلس شورای اسلامی نیز، در بستر شبکه ضد اجتماعی-صهیونیستی تلگرام اجرایی شد."6دریغا! که مسئولین مربوطه هیچ واکنشی در برابر این سرویس های جاسوسی-تروریستی نشان نمی دهند!! در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال 1396 تاکید کردند: "واردات کالاهایی که در داخل به قدر کافی تولید می شود، بایستی به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود."

 چگونه است که وزیر ارتباطات به جای حمایت از نرم افزارهای بومی و ملی، به دنبال رفع فیلتر توئیتر است؟!! آیا ایشان واقعا نقش توئیتر در فتنه 88 را فراموش کرده اند؟!

 جناب وزیر ارتباطات! شما در برابر حفظ حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از سوء استفاده بیگانگان از اطلاعات ملت شهید پرور ایران و مقابله با جرائمی که در فضای مجازی اتفاق می افتد در پیشگاه پروردگار مسئول هستید!!! چگونه سکوت کرده اید و وانمود می کنید که استفاده از این نرم افزارهای صهیونیستی تعامل با دنیا است؟!

مسئولین شورای عالی فضای مجازی! چگونه با وقت کشی نسبت به تعطیل فحشاخانه های اینترنتی-صهیونیستی مانند تلگرام، اینستاگرام و... که جولانگاه فحشا و فساد و سرقت اطلاعات و جاسوسی از کاربران ایرانی شده است؛ همدست خونخوارترین دشمنان اسلام و مسلمین شده اید؟! آیا نمی دانید "کشوری مثل روسیه به خاطر افشای اطلاعات محرمانه برخی کاربرانش تلگرام را جریمه می کند؟!"7 اما کانال های ضد انقلابی مانند آمد نیوز، گروهک منافقین و مروجین شیطان پرستی و فراماسونری و... آزادانه در فضای مجازی ایران علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند؟!

آقای دبیرکار گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه! چگونه هیچ اقدامی برای فیلتر کردن این کانال های خائن و وابسته و دشمنان صهیونیستی اقدامی انجام نمی دهید؟!

عالیجنابان! با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی، چرا باید فضای مجازی ایران اسلامی تحت سیطره ی جاسوسکده های صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام با محتوایی مستهجن، فاسد و ضد خدا باشد؟!! چگونه اجازه می دهید کشوری مثل ایران که در زمینه های انرژی هسته ای، پزشکی و ساخت موشک بالستیک نقطه زن و... خود کفاست، این چنین اسیر و برده ی اینترنت نجس آمریکایی و ملحقات ضد دینی آن باشد؟! آیا حمایت از نخبگان در حوزه فناوری اطلاعات و تقویت زیر ساخت ها و شبکه های اجتماعی بومی از وظایف مبرهن شما نیست؟!

 آقایان مسئول! مبادا روشنفکری و غرب زدگی، شما را از اجرای اصول اسلامی غافل کند؟!  تا کجا باید ارزش ها و مقدسات مردم مسلمان ایران شهید پرور نابود شوند تا شما را درد دین حاصل شود؟!! مبادا مصداق آیه شریفه «فویل للقاسیه قلوبهم من ذکر الله اولئک فی ضلال مبین»8 قرار گرفته اید؟! چرا چنین منفعلانه در برابر اعمال شیطانی مدیران شبکه های صهیونیستی سر تعظیم فرود آورده اید؟! عالیجنابان! آگاه باشید مادامی که شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نکنید، ما جوانان مسلمان و ایرانی دست از مطالبه گری بر نخواهیم داشت چرا که داشتن شبکه ای سالم، ارزان و پر سرعت حق ملت ایران است...

 و آگاه باشید؛ کسی که در قفس غرب استحاله شود به پنجه هوس غریبان مچاله شود!

مرضیه سادات حسینی؛ کاردان فضای مجازی

------------------------------------------------------------

1-سوره انفال/60

2-کتاب سحر طیب/ص139

3- بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین کشور22/3/96

4-سایت گرداب4/12/94

5-سایت گرداب6/6/94

6-خبر گزاری فارس24/4/96

7-خبرگزاری مهر25/7/96

8-سوره زمر/22

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۱
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام

#علامه_مصباح در کلام #امام_خامنه_ای


✳✳✳✳

کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

http://sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۰
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام 

یک روز شهید همت دنبال شهید دستواربود...از هرکس میپرسید دستواره کجاست همراه یک تیکه و تهمتی میگفتند نمیدونیم لابد رفته به عراقی ها اطلاعات بده...خلاصه شهید همت میگفت برادرها خودتونو به گناه آلوده نکنید.اینقدر گشت تا شهید دستواره رو پشت خاکریز پیدا کرد.رفت دید داره گریه و از خدا شهادتو طلب میکنه...شهید همت بغلش کرد،گفت محمد رضا چرا ناراحتی؟ گفت: ابراهیم ببین چه تهمت هایی بهم میزنند بهم میگن نفوذی میگن ستون پنجم و...شهید همت دست کرد تو جیب سمت چپ لباسش و یه کاغذ بیرون آورد گفت:محمد رضا اگر یه قولی از حضرت امام نقل کنم باید قول بدی آروم بشی و دیگه به تهمت ها توجه نکنی...شهید دستواره قول داد و اشک هاشو پاک کرد...همت کاغذو باز کرد دستخط حضرت امام بود: هرکس بیشتر در راه رضای خدا مجاهدت کند بیشتر مورد توهین، دروغ، تهمت و تخریب قرار می گیر..والسلام علیکم روح الله الموسوی الخمینی.دستواره آروم آروم شد.یه مدت بعد همت به شهادت رسید سه سال بعدش دستواره.اونایی که به دستواره تهمت زدند الان ضدانقلاب هایی هستند که ستون پنجم دشمنند.

http://sapp.ir/jebheeqdam

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۴۷
ERTEJAL ERTEJALI

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:

تلگرام و اینستاگرام بازوان قدرتمندی در رواج شیطان پرستی

شیطان پرستی ویروسی متعفن و جهش یافته
نجس افزارهای اینترنتی-صهیونیستی چون تلگرام و اینستاگرام و برخی سایت های اینترنتی به خوبی از پس وظایف شیطانی خود برآمده و با فعالیت گسترده و تشویق جوانان به لذت جویی های بی حد و حصر و فراهم آوردن فضایی برای فحشا و فساد، آنان را تشویق به برقراری روابط نامشروع کرده و کم کم به سوی شیطان پرستی سوق می دهند! و در سایه لطف مسئولان به این ابزارهای جنگ نرم، هر روز دامنه فعالیت این گروه های منحرف و مرید شیطان، در جامعه بیشتر و بیشتر می شود.

به گزارش جبهه اقدام، "أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ"؛ اى فرزندان آدم مگر با شما عهد نکرده بودم که شیطان را مپرستید زیرا وى دشمن آشکار شماست؟! ﴿یس ۶۰﴾

این روزها احتمالا در خیابان ها، محافل عمومی و خصوصی، جوان هایی را با فرم و مدل خاصی از لباس و زیور آلاتی تیغ‌دار، اسکلتی و عجیب دیده باشید! اگر از آنان سوال شود معنای این تیپ جدید شما چیست؟!  بسیاری از آنان خواهند گفت: مد روز. اما این جوانان نمی دانند، اینها نشانه‌های ویژه گروه های همسو با شیطان پرستی است؛ که متأسفانه در سایه غفلت مسئولان، در قالب شبکه‌های زیرزمینی به سرعت در حال گسترش هستند. شیطان پرستی ویروسی متعفن و جهش یافته است، که در پی احساس ناامنی سران یهود، از گسترش دامنه تعالیم اسلام ناب محمدی، در آزمایشگاه های مخوف صهیونیسم جهانی ساخته و پرداخته شده است و بسیار کشنده و فراگیر است. این بار یهودیان _این لجوج ترین دشمنان اسلام_ با ابزار هنر پیشه ها، خواننده ها، سیرک بازان و رقاصه‌ها، تعالیم شیطانی خود را آغاز کرده و وقیح ترین اعمال انسانی را در جوامع مختلف به نمایش گذاشته اند و سرانجام پیروان خود را به پوچی، خود باختگی و خودکشی می رسانند.

صهیونیسم جهانی سال هاست که قصد جدی برای از بین بردن "دین" دارد؛ لذا با رواج شیطان پرستی می تواند به آسانی به هدف خود برسد. اما بهترین ابزار برای او استفاده از فضای مجازی و جنگ افزارهای اینترنتی است. در این میان نجس افزارهای اینترنتی-صهیونیستی چون تلگرام و اینستاگرام و سایت های متعدد اینترنتی به خوبی از پس وظایف شیطانی خود برآمده و با فعالیت گسترده و تشویق جوانان به لذت جویی های بی حد و حصر و فراهم آوردن فضایی برای فحشا و فساد، آنان را تشویق به برقراری روابط نامشروع کرده و کم کم به سوی شیطان پرستی سوق می دهند! و در سایه لطف مسئولان به این ابزارهای جنگ نرم، هر روز دامنه فعالیت این گروه های منحرف و مرید شیطان، در جامعه بیشتر و بیشتر می شود.

تعجب آورتر اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی، که آگاه سازی جوانان و خانواده ها، به خصوص در مورد گروه ها و فرقه های منحرف را به عهده دارد، خود مبلغ فیلم هایی است که به طور آشکار به تقدیس شیاطین و ترویج شیطان پرستی می‌پردازند؛ داستان هایی از قهرمانانی که خدا در زندگی آنان هیچ جایی ندارد، با بازیگرانی که هر کدام شکل و شمایلی عجیب و متفاوت دارند، و شخصیت هایی دارای نشانه هایی از شیطان و جن، که به جای خدا، منجی انسان ها در زمین هستند.

غفلت مسئولان تا کی و کجا؟!

چرا باید موسیقی متال، که خطرناکترین نوع از موسیقی زیرزمینی و شیطانی است، با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای فرهنگی دانشگاه ها، کنسرت هایی را در دانشگاه های مختلف کشور داشته باشند؟!! یکی از بنیان گذاران مکتب کمونیست می گوید: "یکی از سریع ترین راه های نابود کردن جامعه، موسیقی است". تأثیر بسیار مخربِ موسیقی های شیطانی بر اعصاب، ذهن و شخصیت انسان ها ثابت شده و غیر قابل انکار است.1 آیا به راستی مسئولان نمی دانند هر جایی که موسیقی متال شایع باشد، "مرزهای جغرافیایی شیطان پرستی" همانجاست؟

در زمانه ای که شیطان بی پروا خود را آشکار نموده و چهره کریه خود را در زندگی رنج آور انسان ها به نمایش گذاشته است، چرا باید مسئولان که در خوابی گران فرورفته اند، خود نیز در مسیر شیطان قدم بردارند و باعث شوند تا گروه های موسیقی شیطان پرستی با سوء استفاده از این غفلت، به ترویج عقاید ضاله خود بپردازند؟!! و البته مدیران جنگ نرم نیز با استفاده از این ابزارها، اذهان ساده و آماده جوانان ما را با تفکرات التقاطی و انحرافی پر کرده تا خود بستری مناسب و پایگاهی قوی برای پیاده کردن اهداف پلید صهیونیسم جهانی شوند. جوانان به انحراف کشیده شده در فتنه 88 نمونه بارز آن هستند. اما دشمن اکنون بسیار سخت تر و قوی تر وارد میدان شده است. حال قضاوت کنید با این غول های جنگی_اینترنتی چه باید کرد؟!! آیا نباید اول با قطع بازوان قوی این هیولاهای جنگی مجازی آنان را از کار انداخت، سپس به روشنگری و سخنرانی و نوشتن کتاب پرداخت؟!!

اکنون معنای جمله "توماس فرمن" تحلیل گر سیاسی آمریکایی را به خوبی می فهمیم که می گوید: "جنگ با این دشمن (اسلام) با ارتش ممکن نیست بلکه باید در مدارس، معابد و... به رویارویی با آن پرداخت". آری! قدرت های مستکبر جهان، به خوبی می دانند که برای از بین بردن قدرت اسلام و برای رسیدن به اهداف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خود باید از حربه های شیطانی چون اینترنت نجس آمریکایی، شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، سند 2030، قرارداد توتال، رواج موسیقی های شیطانی و... استفاده کنند تا شاید بتوانند دنیای مطلوب خود را بسازند.

ملت مسلمان ایران! هشیار باشید!

یک پژوهشگر موسیقی می گوید: "به وسیله موسیقی معیارهای شنوندگان تغییر داده می شود و آن ها را با تربیت خانواده بیگانه می کند".  با موسیقی می توان به آسانی هر چیزی را به ضمیر ناخودآگاه افراد انتقال داد. موسیقی به نوعی از مواد مخدر نیز خطرناک تر است.2 اما علی رغم ممنوع بودن موسیقی های شیطان پرستی، این نوع موسیقی ها همچنان در آموزشگاه‌های مختلف با مجوز رسمی در حال تدریس است! و انواع کتاب‌های آموزشی این موسیقی ها نیز در کشور با مجوز رسمی به وفور یافت می شود! اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعالند و سعی دارند با رواج بی بند و باری، خوشگذرانی، خودپرستی و خون خواری(!)، خداپرستی و اعتقاد به زندگی پس از مرگ را در قلب جوانان ما نابود کنند.

چگونه می توان با این همه هجوم و آزادی فتنه گران و شیاطین، نسل آینده را خدا جو و حق طلب تربیت کرد؟!!

وظیفه نهادهای نظارتی همچون شورای عالی فضای مجازی، کارگروه مصادیق مجرمانه اینترنتی، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت ارتباطات و وزارت اطلاعات آنست که به سرعت با این سایت ها و شبکه های ضد اجتماعی که مروج شیطان پرستی در بین جوانان ایرانی هستند، مقابله کنند و دستان دشمنان اسلام و مسلمین را از فضای مجازی کشورمان قطع نمایند.

لیکن اگر مسئولان ما در شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات، مایل به درگیری با افکار عمومی و کاهش محبوبیت خود _اگر محبوبیتی باشد_ به سببِ متهم شدن برای فیلترینگِ ابزارهای جاسوسی دشمن نیستند؛ ما خانواده ها این مهم را انجام داده و با نجات خود و فرزندانمان از چنگال این جنگ افزارهایی که کمر به نابودی ایران اسلامی بسته اند، مانع از رشد فرقه های شیطان پرستی و نابودی جوانان خود شویم.

امیدواریم جوانان عزیز ما با مسلح شدن به سلاح ایمان و اخلاق و با استفاده از قرآن به مقابله با دشمنان انسانیت و دین برخیزند و به یاد داشته باشند که قرآن کریم می‌فرماید: (شیطان) سلطه‌ای بر اهل ایمان و توکل کنندگان ندارد. سلطه او فقط بر کسانی است که به او دل سپرده و فرمانش را می‌پذیرند و او را شریک پروردگارشان می‌پندارند. (سوره نحل، آیات 99 و 100)

ریحانه سادات اتابکی؛ کارشناس فضای مجازی

---------------------------------------------------------------

  1. سایت مجمع جهانی شیعه شناسی (شیطان پرستی)
  2. همان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۴۲
ERTEJAL ERTEJALI

#جبهه_اقدام 

این روزها "العاقل یکفی بالاشارة" روایت تلخ و جانکاهی است از عدم توجه مسئولین در اداره ی فضای مجازی"رها شده، غیر منضبط و غیر قابل کنترل" کشور شهید پرور ایران!


 گویا فضای مجازی تنها در چند شبکه ی ضد اجتماعی صهیونیستی (بخوانید جاسوسکده ی صهیونیستی)

 خلاصه شده است. رهبر معظم انقلاب می فرمایند" دشمن را بشناسید، ادامه صفوف دشمن را در داخل کشور را هم بشناسید." 75/8/9


❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

نشر مطالب کانال بدون لینک اشکال شرعی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۷
ERTEJAL ERTEJALI