ارتجال

ارتجال

#جبهه اقدام دل نوشته قسمت ۱

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ب.ظ

#جبهه_اقدام

#دلنوشته

#ارسالی_از_کاربران

#قسمت_اول


روزها پی هم می آمدند و می رفتند.

نسبت به امور جامعه و تحولات آن بی تفاوت بودم.

 از سیاست و حرف های سیاسی بدم می آمد. اخبار که نگو... اصلا حوصله شو نداشتم. 

ولی رهبر را خیلی دوسش دارم، گاه گاهی در لابه لای روز مره گی ها یا روز مرده گی هایم! سخنان ایشان، گوشم را نوازش می داد. 

کم و بیش اهل مطالعه بودم، کم کم به سخنرانی های حضرت آقا علاقمند شدم و از طریق سایت لیدر، سخنان ایشان را در محافل مختلف دنبال می کردم.

کمی که در صحبت های ایشان عمیق شدم متوجه شدم آقا روی بصیرت و بصیرت افزایی آحاد جامعه به خصوص جوانان تاکید خاصی دارند.

 برداشت من این شد که نباید نسبت به جامعه و رویدادهای آن بی تفاوت باشم.

خب، من هم به عنوان عضوی از جامعه احساس مسئولیت کردم و پیگیر مسائل روز شدم و کم کم به اخبار هم علاقمند شدم.


در اثنای این جریانات از هجوم شبکه های اجتماعی با خبر شدم که در میان همه ی آنها تلگرام و اینستاگرام گوی سبقت را ربوده بودند.

به تلگرام سری زدم و به لطف خوبان از آن فضای متعفن خارج شدم. 

بماند که چطور از آنجا بیرون آمدم! قصه ی آن بسیار طولانی ست... 


اما از همان اول از اینستاگرام می ترسیدم. شنیده بودم که آنجا همه آزاد هستند... هر فیلم و عکسی در آنجا به اشتراک گذاشته می شود.


آخه مگه من چقدر در ایمانم راسخ هستم که بخواهم وارد این فضاها بشم ولی آلوده نشم؟!!

مگه میشه آدم خودشو بندازه تو دریا ولی خیس نشه؟!!

ممکنه غرق نشه اما خیس که میشه!

خلاصه نرفتم.

ادامه دارد...

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

  ذکر منبع الزامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی