ارتجال

ارتجال

خاطرات یک طلبه قسمت دوم

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۹ ب.ظ
 
خاطرات یک طلبه

آثار فعالیت های حزب الله در تلگرام کجاست؟

افزایش روزانه تعداد کاربران در تلگرام!
استاد! اگر براستی شمااا و امثال شما بزرگااااان به عنوان یه مبلغ و روشنگر و هدایت کننده ی جوانان ، آااااانقدر مفید هستید که باااااید در تلگرام حتماااااا بمونید...!!! بعد سرعت صحبت کردنم را زیادتر کردم و گفتم: پس چرا همچنان داره تعداد کاربران تلگرام روز به روز زیادتر میشه و جرایم هم 48% افزایش پیدا کرده؟!! و روزانه هم در حال افزایشه؟!!

به گزارش جبهه اقدام ; ادامه مباحثه طلبگی

قسمت_دوم:

بعد از کمی سکوت...

با حالت پرسشی صدام را پایین آوردم و مودبانه و بسیار شمرده گفتم:

استاد اگر ما تا زانو وارد لجن شدیم، دیگه باید با اراده ی خودمون تا گردن در لجن فرو بریم؟!!

یا اینکه اگر دشمن وارد سرزمین ما شد و بخشی از کشور ما را تصرف کرد باید بقیه را هم خودمون تقدیمش کنیم؟؟؟!!!

همه بچه ها با دقت گوش میدادند و کسی کلمه ای صحبت نمیکرد.

استاد که جوابی نداشت، بعد از چند ثانیه نگاه کردن به من، بحث را عوض کرد و گفت:

خب، دولت داره همه جوونها را خراب می کند. با هزار تومان اینترنت شبانه از شب تا صبح جوان های ما انواع فیلم های مستهجن و فاسد را دانلود می کنند این که از بودن در تلگرام هم بدتره.

گفتم: ااااااستاد جااان!!!

 این یه بحث دیگه ای که من و شمای طلبه باید به سهم خودمون از دولت مطالبه کنیم و درخواست کنیم که اولا طبق فرمان حضرت آقا شبکه ی ملی اطلاعات را راه اندازی کنند.

دوما این سایت های دانلود عکس و فیلم های مستهجن را مسدود کنند...

بدون شبکه ملی اطلاعات همینه دیگه، کنترل از دست ما و دولت کاملا خارج میشه.

و دوباره بحث را برگردوندم به سمت تلگرام:

استاد که انسان بسیار منطقی بود و اصلا در بحث جدل نمی کرد و حرفهای من را تا حدودی قبول کرده بود گفت:

من میدونم که تلگرام خیلی بده و خیلی آسیب داره اما چکارکنیم؟ مجبوریم؛ برای تبلیغ کردن لاجرم باید باشیم.

اگر ما هم تو این فضا نباشیم که جوان های ما بدتر از این می شن.

من درجا گفتم:..

خب اگه ما اونجا نباشیم، زمین طراحی شده ی دشمن خالی می شه مثل نرم افزار "کوکو، واتس آپ" و خیلیای دیگه.

بعد سوال کردم استاد! شما مدیر تلگرام، پاول درروف را میشناسید؟؟؟

 میدونید ایشون جزو یکی از فرقه های شیطان پرستیه! گروههای بی دینی که کارشون مسخره کردن خدا و پیامبران الهیه؟

اینا معتقدند خدا به شکل رشته های ماکارونیه و پیامبران الهی هم همه شیادند و جزء دزدان دریایی هستند... و دائما هم کاریکاتورهای مسخره ای در مورد پیامبران میکشند...

روی نقاشی کشتی حضرت نوح هم پرچم دزدان دریایی را کشیدند.

استاد و بچه ها با اشتیاق به حرفام گوش میکردن... کم کم دیگه با اعتماد به نفس بیشتر و با صدای بلندتری صحبت میکردم ادامه دادم:

تازه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی "نتانیاهو" هم از پاول دروف تقدیر و تشکر کرده و اقرار کرده که تو دولت خبیث ما رو احیا کردی...

بعد با صدای آرامتری گفتم: البته خبیث را من گفتم نه نتانیاهو... صدای خنده بچه ها بلند شد.

با علامت دست بچه ها را دوباره ساکت کردم و رو کردم به استاد و به حالت پرسشی و شمرده و آرام گفتم: راستی استاد! اگر براستی شمااا و امثال شما بزرگااااان به عنوان یه مبلغ و روشنگر و هدایت کننده ی جوانان ، آااااانقدر مفید هستید که باااااید در تلگرام حتماااااا بمونید...!!!

 بعد سرعت صحبت کردنم را زیادتر کردم و گفتم: پس چرا همچنان داره تعداد کاربران تلگرام روز به روز زیادتر میشه و جرایم هم 48% افزایش پیدا کرده؟!! و روزانه هم در حال افزایشه؟!!

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی