ارتجال

ارتجال

قسمت سوم فعالیت های خارج از فضای مجازی

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ

#جبهه_اقدام

#فعالیت_های_خارج_از_فضای_مجازی

#قسمت_سوم

 ⛔حضور خانمای مذهبی تو تلگرام یکی از اصلی ترین نقشه های دشمن برای منحرف کردن اونها بوده...👿

بعد از گفتن این حرفا گوشیم را روشن کردم 📲دادم دست دوستام گفتم گوشی منو زیر و رو کنید اگر یکی از نرم افزارهای صهیونیستی را توانستید پیدا کنید...😎

یکی از خواهرا که از همه زبل تر بود گوشی را گرفت و تمام نرم افزارهای من را چک کرد و سری هم به سروش زد و کانالها و گروههای منو باز کرد و دید... 👀

بعد گفت راست میگه بچه ها‼ نه تلگرام داره نه اینستا هیچی نداره 😮

بعد با تعجب گفت: اووووه سروش چقدر کانال داره.😉

خیلی عااالیه، من فک نمیکردم سروش اینهمه کانال و گروه داشته باشه...👌

بعد در حالی که گوشی را به بقیه میداد تا ببینند، گفت: تو مشکلی نداری که تلگرام نداری؟؟؟ ⁉

من چند وقت پیش که برام توضیح دادی تلگرام صهیونیستیه و سود زیادی از طرف ما به جیب صهیونیستها سرازیر میشه و امنیت ملی را به خطر انداخته و.... تلگرام را پاک کردم ولی چون غیر از تو هیچ مخاطبی نداشتم دوباره تلگرام نصب کردم😅

گفتم: نهههههه😳... واقعا⁉⁉ فقط چون دوستات اینجا نبودن دوباره رفتی زیر سلطه صهیونیستها⁉⁉

باورم نمیشه مرضیه 😳... 

یعنی اگر روزی که در برابر مولا قرار بگیری و ایشون ازت سوال کنند که چرا با علم به اینکه با بودن و فعالیت در این جنگ افزارها بزرگترین کمک را به دشمنان ما می کردی چه جوابی میدی؟؟😱

میگی چون دوستام اونجا بودن...😧

مرضیه صورتش سرخ شده بود و نگاهم میکرد😰

ادامه دادم من الان ماههاست که تلگرام ندارم... هیچ مشکلی هم ندارم.😊

همشون با تعجب بهم نگاه کردند...😲

با رسیدن اتوبوس🚶🚶 🚍بحث ما نیمه کاره ماند اما هفته ی بعد متوجه شدم چند تا از دوستام تلگرامشون را پاک کردند...😉

از این خبر خیلی خوشحال شدم😀


  تصمیم گرفتم اطلاعاتم را روز به روز بیشتر کنم و از خدای مهربان هم خواستم کمکم کنه تا با انرژی بیشتر و بدون ترس از سرزنش ها و تحقیر ها و توهین های افراد، به روشنگری خودم ادامه بدم...🙏

یا علی

ارسالی از اعضای جبهه اقدام

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

  ذکر منبع الزامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی