ارتجال

ارتجال

دل نوشته های اقدامی

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

#جبهه_اقدام

#دل_نوشته_های_اقدامی

◀چندین سال است از انتفاضه های مردم فلسطین می گذرد اما نه تنها پیروزی حاصل نمی شود بلکه سرزمین فلسطین کوچک و کوچکتر می شود در چند سال اخیر زمین خواری ها شدت بیشتری به خود گرفته است.

 ✅مسئله اول جهان اسلام در دید مسلمین به مسئله همیشگی و تکراری مبدل شده است.

این مسائل می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد و یکی از آنها خیانت دیگر مسلمین به فلسطینیان است.

❌با کمک هایی که خواسته و ناخواسته، جهان اسلام به نخستین مسئله خود می کند امیدی به پایان یافتن این جنگ نابرابر نیست.


📢📣تا زمانی که افرادی در راهپیمایی روز قدس و دیگر مناسبات تنها شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد می زنند اما هیچ فعالیت عملی دیگری برای نجات مردم مظلوم فلسطین انجام نمی دهند تغییری حاصل نمی شود.


🇮🇷تا زمانی که مردم ایران، مدعیان حمایت از مظلومین جهان، در فضایی غرق هستند که به خیال خود با ساختن # و یا لایک چند عکس و فیلم می توانند حقوق از دست رفته ی فلسطینیان را بر گردانند، تغییری حاصل نمی شود.


🇺🇸🇬🇧تا زمانی که با حضور میلیونی در شبکه های مجازی و پیام رسان هایی که صاحبان آنها همان غاصبان سرزمین های فلسطین اند فعالیت دارند، تغییری حاصل نمی شود.


❌تا زمانی که مسلمین در زمین دشمن قسم خورده، به خیال باطل خود، مبارزه می کنند آن هم تنها با به اشتراک گذاشتن چند عکس و فیلم، تغییری حاصل نمی شود. 


🚩تا زمانی که فعالیت مسلمانان در شبکه های به اصطلاح اجتماعی منبع درآمد صهیونیسم جهانی است و این درآمد ها علیه خود مسلمین استفاده می شود، تغییری حاصل نمی شود.


✅تغییر زمانی حاصل خواهد شد که عملا وارد گود مبارزه شویم.

✳ با نه گفتن به محصولات صهیونیستی همچون شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، سیلی محکمی بر دهان کودک کشان جهانی بزنیم... ان شاءالله 

❇❇❇❇❇

 جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۳
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی