ارتجال

ارتجال

#جبهه اقدام-حاجی دلیگانی

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ

#جبهه_اقدام


🔹حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که پیوستن به FATF اثری در مقابله با فساد و رانت در داخل ندارد گفت: البته FATF شفافیت می آورد اما برای دشمن و بیگانه نه برای مردم ایران.


 🔹اف ای تی اف، در حیات 5 ساله  حکومت داعش کجا بود؟


🔹 داعشی که از آگوست 2013 تا پایان خود در  19 نوامبر 2017 میلادی صدها هزار بی گناه را به خاک و خون کشید آیا گروه تروریستی بود یا خیر و اگر بود - کسی جرأت این را ندارد که بگوید نبود-  چگونه به حیات خود ادامه می داد و به راحتی نفتش را می فروخت و تأمین مالی و تسلیحاتی می شد و در این زمان گروه ویژه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی کجا بود؟


🔹 تنها کارکردی که FATF ندارد مبارزه با تروریسم است.

http://yon.ir/ykWtS



🔸بر اساس این لایحه می توانند هر شخصی یا ارگان و سازمانی را با برچسب تروریست زده و علیه شان در کشور اعلام جرم کنند و بعد از دستگیری، برای بازجویی به کشور دیگر انتقال دهند.


🔸 بر اساس این لایحه منابع مالی اصلی کمک به مجاهدین حزب الله در هر کشوری که باشند؛ حزب الله لبنان مجاهدین عراقی، مدافعین حرم، و... شناسایی می شوند و به عنوان مبارزه با تروریسم آن منابع مالی را مصادره و نابود خواهند کرد.


🔸 چرا علی رغم مخالفت های صریح مقام معظم رهبری با FATF همچنان مجلس بر تصویب آن اصرار دارد؟؟؟!!!

@jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی