ارتجال

ارتجال

#جبهه_اقدام

#فیلتر_تلگرام_یا_دم_خروس

#قسمت_سوم


جلو ضرر را از هرکجا بگیرید منفعت است...


در چین تلگرام و اینستاگرام واتس اپ و توئیتر و... فیلتر و فیلتر شکن ها هم پولی شده است و فقط شبکه بومی وی چت فعال است و تنها دلیل چین برای این فیلتر نگرانی بابت امنیت اطلاعات ملتش می باشد. 

چین سایت گوگل را نیز در کشورش مسدود می کند تا کاربران اینترنت در این کشور دنبال موتور جستجوی دیگری باشند. البته گوگل تنها سایت مهمی نیست که در چین مسدود شده. فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، وردپرس، لاگ اسپات، ویمئو، آل مووی، فلیکر، بی بی سی، از جمله سایت هایی هستند که چین برای حفظ امنیت کشورش فیلتر کرده است. کشور چین پیشرفته‌ترین مکانیزم فیلترینگ در جهان را دارد. به طوری‌که از آن به عنوان «دیوار آتش عظیم چین» یاد می شود.

 جناب رئیس جمهور! "شی جین پینگ" رئیس جمهوری کشور چین بعد از پیروزی مجدد شما در انتخابات سال 96 به شما تبریک می گوید وادامه می دهد که تردید ندارد در دوره دوم ریاست جمهوری روحانی، او به همراه رئیس جمهور چین برای #پیشبرد_روابط_تلاش_وافری خواهد کرد! 

پس به جاست، اگر بخواهید تا کشور چین تکنولوژی "دیوار آتش عظیم چین" را به ایران صادر کند؛ تا بتوانیم دست این دشمنان قسم خورده و جاسوسکده های صهیونیستی را برای همیشه از فضای مجازی کشورمان کوتاه کنیم! 

دولت فرانسه نیز اعلام کرده "قصد دارد با معرفی و توسعه یک پیام رسان رمزنگاری شده داخلی، مقامات بلندپایه و وزرای این کشور را تحت تاثیر نگرانی های امنیتی، از استفاده از تلگرام و واتس اپ منع کند".

 سخنگوی وزارت ارتباطات فرانسه همچنین اعلام کرده: حدود 20 مقام ارشد دولت این کشور در حال استفاده از پیام‌رسان بومی جدید هستند. به گفته وی تا اواخر تابستان استفاده از این پیام‌رسان برای تمامی کارمندان دولت اجباری خواهد شد و در نهایت شهروندان نیز از این پیام‌رسان داخلی استفاده خواهند کرد.2

انگلیس نیز که خود مهد پرورش جاسوس و تروریست است در مورد تلگرام لب به اعتراض می گشاید!!! «ترزا می» نخست وزیر بریتانیا در نشست داووس زبان به اعتراض از عدم وجود امنیت در پیام‌رسان تلگرام گشود و گفت: مدیران شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام در حذف موارد مربوط به ترویج تروریسم کوتاهی می‌کنند. او در ادامه مشخصا به تلگرام اشاره کرد و آن را «خانه تبهکاران و تروریست‌ها» خواند.

اظهارات ترزا می را در این خصوص در ادامه مشاهده می‌کنید.

ادامه دارد...


جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۹
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی