ارتجال

ارتجال

#جبهه اقدام-فیلتر تلگرام یا دم خروس قسمت دوم

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

#جبهه_اقدام

#فیلتر_تلگرام_یا_دم_خروس

#قسمت_دوم


جناب وزیر اطلاعات! اگر ادامه فعالیت این فیلتر شکن‌های داخلی (هات گرام و طلا گرام) دور زدن قانون جمهوری اسلامی ایران نیست پس چه نام دارد؟!! آیا ساختن این فیلترشکن های داخلی باعث پایدار نگه داشتن سلطه بیگانگان (صهیونیست جهانی) بر فضای مجازی کشورمان نیست؟! و باعث نابودی پیام رسان‌های داخلی نمی شود؟!! آیا می خواهید باور کنیم، جوانانی که توانستند موشک های بالستیک بسازند و ماهواره سرنشین دار را به فضا بفرستند و برگردانند؛ نمی توانند شبکه ملی اطلاعات و نرم افزارهای قوی و کاملا امن و سریع بسازند؟؟؟!!!

محمد رسول کاظمی مدیر پیام رسان آی گپ، خطاب به وزیر ارتباطات عنوان می کند: آقای وزیر! امکانش هست از این زیرساختی که به این شرکت (هاتگرام و تلگرام طلایی) دادید به پیام‌رسان های داخلی هم بدهید؟! می‌شود توضیح دهید بنا بر کدام مجوز، این شرکت مستقیم به روتر زیرساخت وصل است؟! جناب وزیر ارتباطات! چرا باید تولید فیلترشکن بومی، دانش‌بنیان‌تر از تولید پیام‌رسان های بومی باشد؟!! چرا شرکت راهکار سرزمین هوشمند (تولیدکننده فیلتر شکن طلاگرام و هات‌گرام) دانش‌بنیان است اما هیچ کدام از شرکت های پیام‌رسان داخلی دانش‌بنیان نیستند؟!

آتش چون بر افروخت بسوزد تر وخشک 

با روشن شدن این موضوع، این سوال در اذهان عمومی متبادر می شود که واقعاً نفع دولت در ادامه فعالیت این نرم افزار صهیونیستی به هر نحو ممکن تا چه حد است؟! که حاضر شده قانون‌شکنی این ابزار قوی دشمن در فتنه ها و اشاعه فحشا و فساد، در فضای مجازی کشورمان همچنان ادامه داشته باشد؟!

آیا یکی از عللی که مدیر تلگرام به فیلتر آن در ایران اعتراض نکرد، این نیست که برخی از مسئولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هات‌گرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت 70 درصد کاربران ایرانی به پیام‌رسان‌های داخلی شوند؟!! آیا اینها همه نشان از توافقی سری بین مالک تلگرام و دولت ندارد؟!!

و این توافق به معنای این است هیچ مشکلی نیست اگر، هزاران کانال خطرناک مرتبط با منافقین و عناصر ضد انقلاب در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی در پوشش طنز، تاریخی، موسیقی، ورزشی، سبک زندگی و انواع آموزش های تروریستی و ساخت بمب های دستی و مواد مخدر و... می توانند همچنان فعال باشند و تلگرام همچنان کارکرد خود را در جهت براندازی نرم انقلاب اسلامی در کشور ادامه دهد و جوانان و نوجوانان ما همچنان غرق در فحشاء و فساد و ناامنی و تزریق ناامیدی باقی بمانند!!!

ادامه دارد...


جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی