ارتجال

ارتجال

#جبهه اقدام-فیلتر تلگرام یا دم خروس قسمت اول

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

#جبهه_اقدام

#فیلتر_تلگرام_یا_دم_خروس!!!

#قسمت_اول


بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذینَ یُحبُّونَ اَن تَشِیعَ الفاحِشَةُ فِی الَّذینَ آمَنوا لَهُم عَذابٌ اَلیمٌ فیِ الدُّنیا وَ الآخِرةِ وَاللهُ یَعلَمُ وانتم لا تَعلَمون» 

کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آن‌ها در دنیا و آخرت است و خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید.1


برنامه هایی مانند هات گرام و تلگرام طلایی تا تلگرام ایکس تقلبی، اوپنگرام، موبوگرام، آزادگرام، جت گرام هاتگرام و سرخ گرام و بلاک چین گرام همه و همه از پلتفرم اپن سورس تلگرام استفاده کرده و در حوزه زیرساختی از همان سرورهای تلگرام استفاده می کنند. البته تلگرام طلایی یا طلاگرام از معروفترین این برنامه هاست. 

از طرفی جناب وزیراطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس عنوان می کند: «تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون (که در حال حاضر به 30 میلیون رسیده است) عضو دارد و قانونی است.»2 و از طرفی  دیگر جناب خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام می کند: «هاتگرام و طلاگرام پیام رسان نیستند. آن‌ها در واقع دو فیلتر شکن داخلی با مدیریت واحد هستند که بطور غیر قانونی و بر خلاف دستور قضایی با امکانات وزارت ارتباطات، دسترسی کاربران ایرانی را به شبکه اجتماعی فیلتر شده "تلگرام" فراهم می‌کنند.»

 

معلوم می شود اصلی ترین ویژگی تلگرام طلایی، اتصال به سرورهای تلگرام، بدون نیاز به استفاده از وی پی ان یا ابزار تغییر دهنده آی پی می باشد. در حقیقت کار این نرم افزار دورزدن فیلترینگ تلگرام است!!!


جناب وزیر اطلاعات! به نظر شما این چه نرم افزاری است که از یک سو از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی می کند و از سوی دیگر بر خلاف دستور قضایی فیلترینگ را دور می زند؟!!

جناب وزیر ارتباطات! اکنون که همه به خوبی می دانند، تلگرام صهیونیستی است و محلی امن برای عملیات های روانی و تروریستی است و رؤسای جمهور کشور های مختلف با عنوان اینکه نگران امنیت مردممان هستیم برای بستن این جاسوس خانه اقدام کرده و می کنند؛ چرا شما به هر بهانه ای از زیر بار اجرای قانون سرباز می زنید؟؟؟!!!


 آیا دولت فخیمه ی ایران، نگران سوء استفاده از امنیت اطلاعات این ملت، که توسط سازمان‌های اطلاعاتی جاسوسی تجزیه و تحلیل می‌شود، نیست؟!!

ادامه دارد...


جبهه اقدام انقلاب اسلامی

sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی