ارتجال

ارتجال

#جبهه اقدام-سند۲۰۳۰

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

#جبهه_اقدام

سند 2030 ابزاری در دست صهیونیسم جهانی برای دستیابی به حکومت جهانی


مایکل اسنایدر استاد دانشگاه استنفورد در سپتامبر ۲۰۱۵ در مقاله‌ای با عنوان «این ماه سازمان ملل طرحی را برای یک نظم نوین جهانی با کمک پاپ رقم خواهد زد» آورده است:


((طرح ۲۰۳۰ در واقع تمام عرصه‌های فعالیت بشر را در برمی‌گیرد و در حقیقت طرحی برای حکومت جهانی است. در این طرح به مردم کره زمین گفته شده که این برنامه «داوطلبانه» و در مورد «پایان فقر» و «مبارزه با تغییرات آب‌وهوا» است. ولی این تمام داستان نیست. کلماتی که بکار برده شده مثل «جهان در صلح» و«احترام و کرامت برای همه»، این‌ها خیلی عالی هستند. طوری این طرح نوشته شده که گویی می‌خواهی وارد اتوپیای جهانی شوی و اینکه قرار است فقر و نابرابری عاقبت ریشه‌کن شوند که در پیشگفتار طرح ۲۰۳۰ به آن اشاره شده است. اگر این طرح جهانی است و داوطلبانه، جای کسانی که نمی‌خواهند در این طرح شرکت کنند کجاست؟ چطور اطمینان می‌یابند که هیچ‌کس از این دایره طرح بیرون نمی‌ماند؟ قلب این طرح، اهداف ۱۷‌گانه توسعه پایدار است؛ اما برای نخبگان این کلمات تأثیرگذار و باب روز چه معنایی دارد؟ برای مثال «توسعه پایدار» واقعاً یعنی چه؟))


 آن‌ها به‌طور واضح نمی‌گویند «نظم نوین جهانی» زیرا واژه «توسعه پایدار» قشنگ‌تر و قابل‌پذیرش‌تر برای عموم است.))


اسنایدر ادامه می‌دهد: ((احتیاجی به گفتن نیست که در این طرح جایی برای آزادی‌های فردی و حتی کاپیتالیسم مدل قدیمی باقی نمی‌ماند. در حقیقت سازمان ملل با این جمله به آن اعتراف کرده:


This is probably the most difficult task we have ever given ourselves, which is to intentionally transform the economic development model, for the first time in human history.


sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
ERTEJAL ERTEJALI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی